Kimagasló kamatokat kínálnak mind lakossági, mind vállalati ügyfelek részére, gyakorlatilag minden futamidőre - mondta a Portfolio-nak Jendrolovics Péter, a Gránit Bank vezérigazgató-helyettese, a Lakossági Divízió vezetője. A szakember szerint a pénzintézet a lakossági betétgyűjtésben és hitelezésben is jobban teljesít a szektor átlagához képest.
A VideóBank mellett a Gránit Banknál már értékpapírszámlával rendelkező ügyfelek mostantól mobilapplikációjukban is vásárolhatnak állampapírokat néhány kattintással, kényelmesen. A megvett Prémium és Bónusz Magyar Állampapírok pedig akár már másnap megtekinthetők az app „Vagyonom” menüpontjában - ismertette a bank új innovációját Jendrolovics Péter, vezérigazgató-helyettes. Az az ügyfél, akinek még nincs értékpapírszámlája, az appból indított VideóBank hívásban azonnal meg is nyithatja azt. Az értékpapírszámla nyitása és az állampapír vásárlás díjmentes – hangsúlyozta a bank Lakossági Divíziójának vezetője. Az új innovációval egyidejűleg az Android felhasználók számára is fokozatosan elérhetővé válik a modern, digitális bankolás élményét visszaadó, ügyféligényekre szabott, megújított arculatú Gránit eBank alkalmazás.
2021-ben a 2020-ban mért kibocsátás offsetelésével már karbonsemlegesen kíván működni a Gránit Bank, emellett tovább bővíti zöld termékei körét, amin belül lecseréli bankkártyáit is. Miközben egy világelső mobilbanki funkcióval lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy faültetéssel semlegesítsék kártyás vásárlásaik lábnyomát, vállalta, hogy decembertől minden új ügyfél után a bank is elültet egy fát - mondta el Jendrolovics Péter, a Gránit Bank lakossági ügyvezető igazgatója.
Nem csupán az ügyfelek kényelmét, hanem a hatékony ügyfélszerzést is szolgálja a banki folyamatok digitalizációja, a kényelmes, online megoldások ugyanis számszerűsíthetően növelik az érdeklődések számát. A Gránit Bank például a jelzáloghitel-igénylés lényegében összes lépését – amit a jogszabályok lehetővé tettek – már digitalizálta, az egyszerű kalkuláció helyett pedig online hitel-előbírálatot biztosít. A fejlesztéseknek köszönhetően többszörösére nőtt a hiteligénylések száma, amelyre válaszul a pénzintézet belső folyamatait is digitális, a korábbiaknál hatékonyabb alapra helyezte.
A háború eszkalációjáról szóló tudósításunk folyamatosan frissül.
Itt vannak az ismert részletek.
Egy felmérés eredményeit tette közzé az EY.
Az eszkaláció lépéskényszerbe hozta a honvédelmi minisztériumot.
Mi lesz a nyugdíjakkal?
Hogy látja a cég jövőjét az elnök-vezérigazgató?